Friday, June 12, 2009

12.6. Oban

Niin mahtava paikka. Matka tanne oli myos vaikuttava. Todella upeita meisemia! Onneksi palaan hiukan takaisin pain maanantaina. Menen nimittain Fort Williamiin, jonka kautta bussi tuli Invernessista tanne Obaniin. Myos itse Oban on todella mielettomalla paikalla! Paikka jossa Ylamaa ja meri ja saaristo kohtaavat. Ilma oli tanaan myos ensimmaista kertaa kesainen. Aah! Ei tarvitse palella.

Koin itseni todella tervetulleeksi saapuessani hostellille. Peter (veikkaan, etta on toissa taalla, noin 50 v britti) jutustuli mukavia, kun odottelimme respan aukeamista. Todella mukavaa. Lisaksi hostellilla on pyykinpesupalvelu: 2,50 £ ne pesee pyykit sun puolesta. Yleensa ne saa seuraavana aamuna, mutta nyt meni vain pari tuntia ja sakillinen puhtaita vaatteita odotteli mua! Voiko elama enaa paremmin olla! Masu taynna, kivoja ihmisia, kesainen ilma, puhtaita vaatteita, kiva kamppis, joka pyysi mukaansa johonkin pubiin tassa lahella.

Huomenna pitaisi sitten tutustua paikalliseen tarjontaan. Menen ehka veneilemaan ja katselemaan paikallista elaimistoa. Sitten aion kaveleskella ympariinsa ihastellen maisemia. Latailen huomenna myos kuvia seka matkalta tanne, etta huomisista seikkailuistani.

No comments:

Post a Comment