Ilta oli vallan hauska.
Tama paiva hurahti kivasti kaupungilla pyoriessa ja Loch Nessilla.
Hirviota ei nakynyt, paitsi tuo ekassa kuvassa oleva violetti mato. Maisemat olivat hienot.
Veneily paattyi Urquhart linnan raunioille, joista siis kuvia tassa myos.
Hieman yleisnakymaa baatista napsaistuna.
Viimeinen kuva on nakyma hostellihuoneestani.
Tama blogi takkuilee nyt ikavasti, en saa teksteja niihin kohtiin joihin haluaisin... No, mutta. Varasin huomiselle Kiertoajelun Orkneylle. Siihen menee sitten ihan koko paiva. Tuskin maltan odottaa! Toivottavasti hyva saa ennustuksista huolimatta seuraa mua...
No comments:
Post a Comment