Thursday, June 4, 2009

Tästä se lähtee

Kohta pitää hypätä bussiin, joka vie kentälle. Olen pakannut, siistinyt kämpän ja kutakuinkin juuri ja juuri tajunnut, että reissu alkaa. Vähän hirvittää, kun tuntuu etten ole juurikaan valmistautunut matkaan. Mutta Edinburghin hostelli on tiedossa, ja reitti kentältä hostellille kartoitettu, joten eiköhän se siitä. Liput, passi ja visa sekä matkalaukullinen muuta tarpeellista on mukana, joten pitäis selvitä.

Loma alkakoon!

No comments:

Post a Comment