Thursday, June 18, 2009

18.-19.6. Kiertoajelu Skyella ja Eilean Donan -linna

Tormasin pahaa aavistamatta eilen illalla Delilah-nimiaseen intialaiseen tyttoon, jonka kanssa olin Fort Williamissa samassa huoneessa. Paatimme viettaa eilisen paivan yhdessa nahtavyyksia katsellen. Saa ei suosinut, joten Delilah ehdotti, etta vuokraamme auton. Mina tietenkin suostuin. Elamani stressaavin, mutta maisemiltaan mahtavin paiva! En ole ollut yhta epavarman kuskin kyydissa koskaan aikaisemmin. Tyyppi ei "osannut" ajaan mutkaisilla teilla, joten vauhti oli koko aja noin 40 km tunnissa. Lisaksi ajoimme koko ajan seilaten keskiviivalta penkereelle, aivan kuin kuski olisi nautinut miesta tai siis naista vakevampaa... Tuntuu, kuin mina olisin tuijottanut tieta enemman kuin kuski. Delilah myos unohtui muutaman kerran katselemaan maisemia niin, etta ajauduimme vastaantulevien kaistalle! No vauhti ei paata huimannut ja vastaantulijoita oli harvassa, joten selvisimme hengissa takaisin. Mietin myos etta mitahan intiassa autokoulussa oikein opetetaan, kun myos parkkeeraaminen naytti olevan taysin ylivoimaista (jos ei voinut kaartaa vain tien sivuun tarvittiin ulkopuolista apua) ja vilkunkaytto erittain satunnaista...

Tanaan pitaydyimme bussissa ja kavimme Eilean Donan -linnassa ja veneajelullakatselemassa hylkeita, lintuja ja muuta merielamaa. Nyt aika loppuu....

Old man of Storr


Kirk fall

Eilean Donan -linna











Fairy Glen






Joku vanha mokki jossain matkan varrella.

No comments:

Post a Comment