Jaa, matka alkoi sitten ehka hiukkasen railakkaammin, kuin olin suunnitellut. Viela lentokoneessa puolihorroksessa torkkuessani ajattelin, etta vain asetun taloksi ja lueskelen vaikka kirjaa iltasella ja laitan ajoissa nukkumaan. Katin kontit! Puoli tuntia hostelliin saapumumiseni jalkeen lahdin hostellivaen kanssa baarikierrokselle. Ja tulin nukkumaan paikallista aikaa 2.00. Jotenkin vahingossa paadyin juomakilpailuunkin. Ei voitettu. Ilta oli tosi hauska. Paljon kivoja ihmisia, enimmakseen amerikkalaisia ja ausseja. (Ja maistoin jo viskiakin, kuten lupasin taalla ollessani tehda.)
Suomalaisten viinanjuojien maine sai kuitenkin pahan kolauksen, kun siirryin jo puolessa valissa iltaa veteen. Ei sita vauhtia, mita kansa joi pysty enaa tassa iassa pitamaan ylla, varsinkaan jos haluaa seuraavana paivana tehda muuta kuin maata sangyssa.
Nyt olis tarkoitus lahtea kaupungille pyorimaan. Ulkona paistaa aurinko, mutta on vahan viilea ilma. Jossain valissa pitaa myos suunnitella mita teen Edinburghin jalkeen. Ehkapa menen Invernessiin, mutta pohdiskelen, etta pitaiskos matkalla pysahtya Stirlingissa tai jossain muualla. Nyt lahden leikkimaan turistia.
Kuulumisiin, huomenna saatte ehka kuviakin nahtavaksi.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment