Saturday, June 20, 2009

20.6. Viimeinen paiva Skyella

Tutustuin taalla myos kivaan ruotsalaiseen tyttoon, jonka kanssa mina ja Delilah kavaisimme jopa pubissa kuuntelemassa jotain paikallista coverbandia. Ihan hyvin soittivat, taytyy sanoa. Ilta oli mukava, mutta lyhyt. Emme viipyneet pitkaan, silla Ruotsalaisen Karinin piti menna aamulla toihin ja mull aoli muuten vain vasynyt olo. No kuumehan mulle sitten illalla nousikin. Tosin onneksi se meni jo yolla ohi. Tanaan olen kuitenkin ottanut paivan rauhallisesti. Kavin bussiajelulla saaren suurimpaan kylaan Portreehen ja tuhlailin hiukan rahaa kaikenlaiseen pieneen...

Tulin takaisin ja otin tuollaiset parin tunnin torkut. Nyt ajattelin laitella jotain illallista ja sitten kun tuo ilma nyt on vihdoinkin taalla hyva, eli jopa aurinko paistaa, kavelen hiukkasen tassa lahistolla ja napsin muutamia kuvia. Unohdin kameran hostellille, joten Portree jai ikuistamatta, mutta toisaalta, eipa siina paljon ikuistamista ollutkaan.

Huomenna aamulla matkaan sitten Glasgowhon. Siella viivyn 3 yota, eli kaksi kokonaista paivaa. Varasin jo Suomessa ollessani hostellista oman privaatin huoneen. Muutaman illan saa olla ihan itsekseen. Nain puolikuntoisena se jopa kuulostaa kivalle. Sitten mua odottaa viela kaksi paivaa Edinburghissa, ajattelin nimittain lahta Glasgowsta jo het keskiviikkoaamusella.

Kohta matka loppuu! Mutta olen jo oikeastaan paattanyt tulla tanne uudelleen ja tehda Ulko-Hebridit-kierroksen. Ne kun jaivat valiin talla reissulla. Samoin toteutan haaveeni meloa taalla, se kun jai osittain sairasteluni vuoksi valiin...

No comments:

Post a Comment