Ennen kiertoajelulle lahtoa ajattelin ladata parit kuvat ensimmaisilta paiviltani taalla. Vahan puistomaisemaa, vanhaa kaupunkia, pari kuvaa linnasta.
Eilen illalla kavaisin skottipubissa kuuntelemassa kelttimusiikkia. Oli oikein miellyttavaa. Tanaan on sitten kiertoajelu luvassa. Aurinkokin yrittaa taas eilisen sateisen illan jalkeen pilkahdella pilvien lomasta, joten paivasta pitaisi tulla mainio.
No comments:
Post a Comment