Veneajelulla. Kuva Obanista.
Edelleen veneessa. Eraan linnan rauniot, joilla sitten myohemmin kavin kavelemassa.
McCaigs Tower.
Maisemaa linnan rauniolta.

Ja sen linnan rauniot. En muista nimea... tais olla 1200-luvulta.
Tanaan otin jalleen paivan aika rauhallisesti. Aamusella oli aika pilvista, joten kavaisin pienella veneajelulla, jonka tarkoituksena oli nahda hylkeita, mutta niitapa ei nakynytkaan. No kaveleskelin pilvisessa saassa sitten Oban Hillille ja McCaigs tornille, ja yllattaen aurinko alkoikin paistaa! ihan mahtava paiva sitten loppujen lopuksi. Kavin myos tassa lahistolla joillain linnan raunioilla. aika mieleton paikka.
Huomenissa olen menossa kolmen saaren kiertoajelulle/lauttailulle. Siihen menee sitten koko paiva, mutta toivon nakevani Puffin-lintuja. Pistan kuvia jos toive toteutuu.
No comments:
Post a Comment