Wednesday, June 17, 2009

Skyella 17.6.

Tanne olen nyt paassyt. Kauniilta nayttaa, mutta kyla, jossa majailen on aivan todella pieni. Taalta pitaa kylla lahtea busiilla katselemaan muutakin kuin tuota siltaa, joka nakyy oheisessa kuvassa.

Jotenkin nyt on ilmassa ehka hiukkasen matkavasymysta. Tuntuu, etten millaan jaksaisi yrittaa kauheasti tutustua uusiin ihmisiin. Ja viela kun jotenkin tama hostellin porukka on aika sisaanlampiavan tuntuista. Toivon, etta asukkeja alkaisi ilmestya, jotka olisivat jotenkin sosiaalisempia tai avoimempia vieraille. Yha enemman tulee ikana Obania. Mulla on edelleen se yksi yo, joka pitaa jossain viettaa ennen Glasgowta. Melkein tekisi mieli menna sinne Obaniin yhdeksi yoksi...


Eilen kavelin Fort Williamissa Cow hillille (n, 280 m korkea) ja tassa muutama kuva silta rupeamalta. Saa oli kavelylle lahtiessa aurinkoinen, mutta melkein heti pilvet ilmestyivat taivaalle. Ei se tosin haitannut, maisemat olivat todella upeita. Karun kaunista! Vaikka kaupunki oli ihan vuoren juurella, tuntu kuin olisi ollut jossain todella korvessa, Sitten sellainen kilsa enne paluuta hostellille aurinko pentele taas tulla tupsahti pilvenraosta,


Ja viimeisena kuvaa sateisen Fort Williamin keskustasta.

No comments:

Post a Comment