Tuesday, June 9, 2009

Inverness 9.6.

Nyt sitten olen paassyt tanne ylamaille. Saavuin eilen iltasella hostellille ja tapasin lahes saman tein hauskan hollantilaisen Sanderin. Lahdimme katsastamaan paikallista pubielamaa Sanderin australialaistutun Philin ja Saksalaistyton Janan kanssa. Ilta oli mainio. Nyt olisi tarkoitus lahta kyselemaan turisti-infosta mita kaikkea taalla voi puuhata, Loch Ness -hirvionmetsastyksen lisaksi siis.

Hostelli jossa asun on aivan ihana. Todella pieni, mutta kotoisa. Ikkunasta avautuu nakyma Ness-joelle, todella kaunista. saa nahda venytanko taalla oloani hiukkasen pidemmaksi, silla lukaisin tuossa, etta taalta paasee myos paivan mittaiselle Orkney-kiertoajelulle, ja saatanpa harkita sellaista.

Yritan iltasella laitella kuvia.

No comments:

Post a Comment