Tanaan vietin paivan erinnaisilla Sisahebridien saarilla. Paiva oli aivan mahtava! Ensin lautta vei meidan Mull saarelle, jonka lapi ajoimme. Maisemat olivat hienoja, mutta koska vain ajoimme saaren lapi, eivat kuvat ole ihan niin hyvia, kuin jos olisi ollut aikaa pysahdella. Saaren tiet ovat kaikki yksikaistaisia. Eli jos auto tulee vastaan ajetaan tien sivuun ohituspisteille, joita on suht tiheassa. Kuski vitsaili, etta Mullilla ei ajeta tien vasemmalla puolella vaan silla mita tiesta on jaljella. Hassun hauska sanaleikki englanniksi...
Seuraava kohde oli Staffa, joka on se syy miksi Mendelssohn meni ja kirjoitti Hebridit-lkusoittonsa. Minulla on siis nyt aivan ensikaden tietoa, jotta voin tulkita Brinkhallissa. Nayta kaikille kanssamusisoijille sitten kuvia aiheesta. Tassa muutama alkuun. Paikka on aivan kasittamaton! Ei uskois, ettei ihmisella ole ollut sormia

an
pelissa!
Seuraava kohde oli Staffa, joka on se syy miksi Mendelssohn meni ja kirjoitti Hebridit-lkusoittonsa. Minulla on siis nyt aivan ensikaden tietoa, jotta voin tulkita Brinkhallissa. Nayta kaikille kanssamusisoijille sitten kuvia aiheesta. Tassa muutama alkuun. Paikka on aivan kasittamaton! Ei uskois, ettei ihmisella ole ollut sormia
Ensimmainen kuva on otettu veneesta kun lahestyimme saarta. Siina nakyy myos Fingals-luola.
Toinen on saaren paalta ja kolmas edella mainitun luolan suulta. Neljannessa kuvassa on puffineja. Ei harmainta aavistustakaan mita se on suomeksi. En tieda saako tuosta nyt mitaan selvaa. Kaksi viimeista on Ionan saarelta. Ensimmaisessa vain rantaa ja toisessa luostari.
Ne on lunneja.
ReplyDelete